O mnie

15 sierpnia 2016

Spódniczka w gumkę

Kiedyś miałam ogromny problem ze znalezieniem dla siebie idealnej spódniczki w sklepie. Takiej, która by dobrze leżała w pasie i miała odpowiednią długość. Niby prosta rzecz, a jednak, Większość jest za krótka!! A ja nienawidzę jak spódniczka jest zbyt krótka. Np. weźmy taką klasyczną, czarną spódniczkę, krótka na imprezę jest ok, ale już np. na rozmowę kwalifikacyjną nie nadaje się zupełnie. A po co mi dwie nieidealne, czarne spódniczki, jak mogę mieć jedną idealną. Kłopot z zakupami zainspirował mnie do uszycia sobie spódniczki takiej jak chcę. 
Wykrój tutaj nie jest zupełnie potrzebny. Jedynie czego potrzeba do uszycia spódniczki w gumkę to kawałek materiału, o dowolnej długości i szerokości oraz czarna, szeroka guma. Oczywiście maszyna do szycia, ale o niej nie zapominamy nigdy! 
Długość i szerokość materiału zależy od tego jaką długość i jak duże marszczenie chcemy osiągnąć na końcu. Moje spódniczki poniżej uszyłam z tej samej ilości materiału, tzn. ok. 120 cm szerokości. Wychodzi z tego nie tak duże marszczenie i układa się idealnie. Długość czarnej gumy to obwód w talii + marginesy na wszycie.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz