O mnie

31 grudnia 2017

Sylwestrowa baskinka

Bluzka 113 Burda 8/2012


Ostatnia stylizacja w tym roku. Bluzka z asymetryczną baskinką, w kolorze soczystej czerwieni. Bardzo elegancka bluzeczka. Myślę, że sprawdzi się nie tylko na sylwestrową imprezę, ale też np. na wyjście do teatru. Może baskinka nie jest już aż tak modna w tym sezonie, ale w tej bluzeczce można poczuć się super-kobieco. Szyłam ją dość długo, bo postanowiłam, że uszyję razem z podszewką. Efekt widać na zdjęciach :)













6 komentarzy:

  1. Jest genialna! Moim zdaniem baskinka jest zawsze modna i jest b.kobieca. Gdybym miala ten nr Burdy to juz bym sie brala za szycie, bo efekt jest tego wart..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w Burdzie ta bluzka jest uszyta z jakiegoś wełnianego materiału i pewnie szyje się go dużo przyjemniej. Jeszcze taka bluzka w żółtym kolorze byłaby super :)

      Usuń
  2. A ty z czego ja szylas? W kazdym kolorze bylaby super. Nawet biala. Ale jednak czerwien to czerwien ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co to jest za materiał, trochę jakby bawełna, ale elastyczna, która naciąga się w poprzek, najczęściej w miejscu i czasie, w którym nie powinna. Poza tym bez podszewki nie byłaby raczej przyjemna dla ciała. Ogólnie uszyta bluzka prezentuje się bardzo elegancko w rzeczywistości, ale na pewno następnym razem uszyję z czegoś innego. Plus jest taki, że ten materiał był tani (chyba 11zł za metr), więc idealny do testowania nowych wykrojów, bo jakby coś nie wyszło to nie szkoda :D

      Usuń
  3. Cześć,
    Bardzo fajna ta baskinka. Zwłaszcza podoba mi się jej przedłużony tył. Idealna bluska na święta :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Na święta, na imprezę, na randkę, jak ją mam to stwierdzam, że jest nawet sporo okazji, żeby ją założyć :)

      Usuń